Hej igen!

Hej! Jag Och Jenny tog beslut Om att inte blogia mer på ponnytjejor, pga hon tycker inte Om bloggen oså!

Nu har jag varit på julkonsert i vårfrukyrkan i skänninge! Syster var med å sjöng oså!

Idag har jag varit Hemma. Var dö trött. I tisdags fick jag ont i halsen men det var inte spec "farligt" så jag Strunta i de å i går kväll fick jag grymt ont å kunde inte sova på Hela natten så jag fick va Hemma Och sova! I Morgon måste jag till skolan för de e ju sista da'n å går till 12! :)

I morgon då så ska vi Kolla klart på en liten film direkt när vi börjar. Kl 9 eller Något går vi till vårfrukyrkan Och Kollar på julkonserten igen! Sedan får vi till klassrummet Och får betygen. Efter det går vi Och äter. Sedan slutar vi Kl 12! :)

Efter skolan Åker jag till linköping Och julhandlar lite! :)

Puss/*Alma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0