Usel upptatering pga appen men dom nu fungerar :-)

Inge bra uppdatering eftersom blogg.se inte fungerat men nu gör den de så nu kmr de bli mer inlägg på bloggen :-) Är så sjukt arg på människor som skriver att dom heter de de å nu kollade jag lite på kommentarerna å en som kallat sig för min bästa kompis som skriva bl.a att jag har en ful design och jag ska inte lägga ut bilder på mig för att jag är ful.. Det är ju roligt att höra när man kämpar för att se bra ut att man är ful, jag vet inte vem det är och jag vill gärna att du skriver vem du är för att man kallar sig för ngt namn som Man vet att bloggaren Tkr om som person är bara jävligt fegt och omoget!!.. Aja nu ska jag nog sova är allmänt trött.. ;-) ❤ puss och Godnatt från mii :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snygging, hur vart det med stövel väskan & hjälmen har inte hört om du fick dom?<3

Svar: hejsan! Jadu, jag har fått stövel väskan men tror ej att det blir något av hjälmen!OBS: Tacksam om skriver vem du e!! ;)
almadu.blogg.se

2012-07-15 @ 11:24:59
Postat av: jenny

mitt namn : jenny E ,
det bara försvinnr när jag skickar kommentarer

Svar: ajdå ;) vad skrev du? <3
almadu.blogg.se

2012-07-15 @ 11:25:49
URL: http://jennyerixon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0