Skogsjön med skolan.!!

Ligger just nu å chillar i sängen eftersom vi börjar typ en timma senare idag! Super skönt men såklart så kan jag inte sova mycket längre när jag får de..

Idag ska vi orientera i/på skogsjön! Vi ska åka dit med skolan så Mathilda skjutsar dit å mamma hämtar oss på donken!

Jah, Igår var jag i skolan å jag blogga vid maten men jag hade ingen täckning osv.. Ja, i skolan igår börja alla tjata på mig osv.. ( jag tänker inte ta vad det handlar om! ) och den grejen ville inte jag att min syrra skulle få reda på, så jag sa till en i min klass att han inte skulle säga det till folk för dom kommer skvallra vidare och sedan kommer det fram till henne! Men då livade han de å jag trodde på honom.. Han sa till mig när jag var Påväg ut ifrån matsalen så skrek han att hon visste de... Gissa om jag blev arg!? Fyfan vad arg, ledsen OCH besviken jag blev... Usch jag kunde inte tänka på ngt annat.. Jag hade tankar om MASSOR!!

Sedan mötte vi Ida och Moa påvägen upp till skåpen så dom gick och prata med killarna som hade sagt det, å dom sa att dom hade sagt det till min syster å sedan sa dom till mig att dom hade sagt en annan sak!? Hur fan tänker dom? Hur kan man tro på dom då? Så jävla idiotiskt att bara säga en sak till Moa och Ida och samtidigt säga en annan grej till mig? Usch nu vet ni OM någon av er tre elr två.. Att jag elr någon iaf oss vi kan inte lita på er... JAG KOMMER ALDRIG ATT GÖRA HELLER.. Så jävla idiotiskt så det är inte sant!

Var tvungen å skriva av mig lite men vi ses! Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0