Förhoppningsvis oftar..

nu ska jag köpa en systemkamrera elr jag ska få en typ i jul men iaf då kmr jag ta en massa kort osv.. då kommer jag göra om denna blogg till en så kallad fotoblogg.. jag kmr nästan bara lägga ut lite bilder men jag ska också försöka att hinna med att skriva en del!
 
Jag ska försöka ta bort massa kort på datorn elr jag ska ta bort ALLA kort osv... Men jag ska ta och börja ta kort med min kamera som jag har nu men det är inte det lättaste eftersom den suuuger osv. Syster ska spela match idag så jag tar med kameran å tar lite kort! Dom kommer upp när jag kommmer hem igen eller i morron! 
 
 
Är det en bra idé? Kommentera gärna vad ni tycker om det!! Puss och hej! / Alma 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0