Gästbloggning :D

Hej jenny här :D 
jag sa att jag kunde lägga in almas nya header så skulle in och göra det , så tänkte jag bara göra ett litet inlägg här , hoppas det ä okej Alma<3
 
men , tänkte även berätta om hur alma är som person! 
 
Alma är världens goaste tjeja! hon förstår allt man babblar om ! hon står bakom mig hela tiden , när man behöver nån att prata med som man vet , inte går runt & snackar skit! 
hon älskar hästar och brinner för det hon gör ,  hon gör allt man säger hon kan göra för att bli bättre på det  & det ger resultat hela tiden! jag och alma har drivit en blogg förut och det var hur kul som helst alltid humor , men sen tröttnade vi så la ner den!! 
 
ska inte babbla mer men den headern hon har nu är inte den jag skulle lägga in , hon har inte skickat den till mig så jag tog den bara :D

jag & min (foder)häst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0