Soffan:P

Sitter i soffan med mobilen och bloggar lite, idag har jag varit med Madde Pontus ock älsklingen  vi gjorde lite grejer och sedan skulle Madde hem då gick Pontus och älsk med i skolan har vi kört soffan å jag har fått mke sockae kaka:D tack snälla er  bara för jag ä så snäll :P nemen idag fick jag ett halsband av världens gulligaste så söt den är  imorgon är den sista dagen i skolan för i år men vi ska kolla på film i skolan vi ska kolla på smurfarna Shit vad tråkigt ja bara att gilla lägen, idag när jag städa bänken så sa Lydia Alma du vet Elias han gick å kollade i allas bänkar å såg att alla har tuggummi ja bara oken hon sa att han frågade vrf jag nt har några tuggummi men jag tappade bänken men när jag fick städa lit där så hittade jag tuggummit men ska dra nu ses 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0