Facebook grej <3

Lisa- en tjej jag tkr ä jätte gullig å snäll som fasen asså <3 Lydia- klasskompis som är världens bästa kompis <33 Amanda- Systers kompis, söt å jätte snäll Frida- en söt tjej som jag ej känner Olivia- en gullig tjej som är kusin med klasskompis tror ja Joel- kompis bror, snäll Isabella- en tjej som jag nt känner så bra Eric- en snäll kille som är kompis med min syster ;) Elin- snäll kompis som alltid gör en glad :D Calle- en snäll kille som jag ej känner som ä kompis med min kompis haha :) Sofia- en tjej som jag ej känner läser hennes blogg:) Hannah- en tjej som jag nt känner Celina- en söt tjej som ä as snäll som jag tyvärr nt känner Nattis- en tjej som är kusin med min kusin :) Sanni- en söt å snäll tjej som jag ej känner men det kmr ändras på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0