Älskar min klass 4-ever ❤

Jag älskar den då in i den! Vi har hängt ihop i ca 6 år och på fredag splittras vi och då inte tillhör samma klass vilket känns för jävligt kommer sakna allt å alla kommer inte ångra en sekund som jag har gjort med dig! Älskar er så fucking mke ❤ ni är den bästa klassen, bättre klass får man lera efter LÄNGE!! ❤ni har gjort mej så glad i skolan det är själva klassen som gör mig glad och ibland arg men men vi har spenderats mke tid tsm å dt är med ER jag har varit med MÄST AV ALLT ❤ älskar er o jag kmr sakna er så de gör ont!! Jag kommer gråta så fruktansvärt mke på fredag!! Kommer säkert dö av gråt å sorglighet ❤ när vi hade tre rättersen här hos mig å ni åkte kändes dt som vi aldrig mera skulle träffas och jag kommer få tbx känslan på fredag å det vill jag inte jag vill fan inte splittras jag kommer sakna er så jävla mke å jag vill fan inte detta ( ursäkta språket men blev lite arg/
Ledsen) ❤ hejdå vi går i inte ens en vecka tsm
Mer.. Jag saknar er redan ! ❤❤


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahah snygga vi är dåe ;)

Svar: suuper :P
almadu.blogg.se

2012-07-28 @ 10:18:03
URL: http://nattstad.se/LisaaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0