Sorry!

Hej, sorry för jag inte blogga igår jag hade jätte ont i ryggen å så men nu ska jag blogga om helgen med bästaste Jenny ❤ första på lördagen åkte jag till stallet sedan när vi var klara i stallet gick vi till ridhuset och red sedan gick vi till stallet och gjorde iordning jane.sen kom hennes mamma å skjutsade hem oss till mig, på söndagen när jag kom till stallet sp hämtade vi Jane i hagen sedan när vi var klara med henne så gick vi ut till paddocken så värmde Jenny upp Jane och jag tog fram ett litet hinder sedan hoppade hon dt lite o sen satt jag upp på henne och hoppade ett litet hinder sedan höjde Jenny dt till 70cm men dt var ett kryss så dt var inte lika stort då men nu ska jag gosa lite med hunden puss hejdå/ Alma ❤❤


Kommentarer
Postat av: jenny

du vr ju jätte duktig <3

2012-03-19 @ 20:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0