"ingen jävla blekfis"

Tjenare, förlåt för dålig update, glömt att påminna om att jag har varit i Turkiet!! Aja kom hem idag brun å fin!! Vi åkte med ngr kompisar! Så när vi åkte hem körde vi om dom efter ca en halv timme så ringer mamman gråtandes å säger att hennes 25 åriga halv syster är död.. Usch altså 25 år å fick en bebis för 2 veckor sen.. Vi var nästan i Jönköping å hela vägen hem satt jag å tänkte på allt hon missar i livet... En 25 åring fy vad jobbigt... Jag vet va orsakern är men jag tänker inte ta det här!! Tar det med dom jag känner!! ( endel ) !! Men men livet är inte rättvist vilket är förjävligt.. Jag bryr mig inte om mitt språk för det är för sorgligt.. Hela familjen altså dom som vi åkte med börja gråta å grät säkert hela vägen... Synd som fasen.. Usch var faktiskt nära på att börja gråta dör det är så jäkla sorgligt när jag fick reda på de... Ne nu ska jag skriva om Turkiet!! Så himla varmt, lika varmt på kvällen som det var på dagen förra året !! Super varmt .. Men jag tyckte om dehär hotellet utom en servitris som gick å titta på mig å sjöng när jag tittade lite argt på honom å när jag spelade så gjorde han så jag blev lite irriterad på honom när vi åkte hem å sen en kväll så gick jag till vårt bord när vi skulle äta, han såg så jävla fail ut så jag kunde inte hålla mej.. Börja as garva... Fy vad pinsamt... Alla runt omkring stirra på mig.. :O aja köpt ngr grejer mer förra året men mindre å dyrare iår!! ❤ tack för trevligt sällskap :) ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0